søndag den 23. marts 2014

Børnefødselsdag

I dag fejret min en datter sin 9 årig børnefødselsdag. 
Efter som vi er gået over til LCHF betyd det at det vil blive vores først børnefødselsdag hvor Hvidt sukker og hvedemel ikke var en del af menuen. 
Jeg var godt nok spændt på hvad pigerne ville sige til det men det var slet ikke et problem - de elskede det ! 
Der blev flere gange spurgt om jeg var sikker på der ikke var sukker i ...? *s 
Det jeg lod mest mærke til var at normalt kan man holde deres koncentration ved bordet 10-15 min før de rejser sig men her sad de og spise og hyggede snakket i 45 min !!! Helt fantatisk *s 

Menuen var : 
Agurk og gulerodstænger i et glas med dip.
Chokoladebomber 
Fødselsdagskage 
Squshboller 
Kyllingelår 
Chokoladeskeer med frystørret solbær
Gulerodsmuffins 
Nødder 
Cerrytomater
Vand med blåbæristerninger 

Til sidst fik de en slikpose som var det eneste sukker til den fest. 
Den bestod af 
1 en lille haribopose 
1 fuldkornsfignstang 
1 lille pk rosiner 
1 chokolademønt
2 hjerte bojlser 
1 blok 
1 ark klistermærker








Vi havde en skøn fødselsdag med musik,dans og velopdraget unge damer *s 
Desværre glemte vi at tag et billede af fødselsdagskagen så den må jeg lave igen snart. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar