lørdag den 25. januar 2014

Chokoladetrøfler med lakrids ( LCHF)

I får aftes gik jeg i krig med lidt LCHF slik
Det var jo fredag og der var Disney sjov og håndboldt ( fucking sejt at vi er finalen)
Frem med den nye ynglingsbog spis dig mæt og glad af Jane Faerber og om ikke opskriften på de her møg lækker frække chokoladetrøfler med Lakrids fik min mund til at løbe i vand hvilket jo straks fik mig til at rulle ærmerne op og heldigvis ! 
- De smager vidunderligt ❤️

I aften skal jeg til tøseaften så mon ikke de vil sætte prise på en smagsprøve *s 
Har ihvertfald lavet en position klar. 
God lørdag aften til jer alle. 

Chokoladetrøfler med lakrids 
200 G chokolade 
1 dl fløde 
1 spsk lakridspulver 
1/2 tsk vaniliepulver 
1/ 2 salt 
2 tsk sukrin gold 

Lakridspulver til at rulle kuglerne i.

Smelt chokoladen imens alt det andet blandes sammen. 
Hæld chokoladen oveni og rør dwt godt sammen. Sættes på køle et par timer. 
Form kuglerne og tril dem i lakridspulveret. 
Jo hårde de er jo dem er de at få fine. 
Du kan som i bogen rulle dem sætte dem på køl igen og så rulle dem i lakrids så bliver de nok pæner men jeg havde lidt travlt med at skulle smage dem så de blev rullet dirakte i lakridspulveren. 




Pæne runde blev de ikke men mums ! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar