torsdag den 27. februar 2014

Koteletter i kokosmælk

Jeg er blevet ret vild med kokosmælk så prøver hele tiden at sætte nye opskrifter sammen og i dag fik jeg sat den skønne ret sammen. Hvis du kan li karry og kokos så det bare med at prøve den. 

500 G koteletter ( 4-6 styks ) 
250 G asparges i skrå stykker
2 rødløg i tynde skiver 
2 fed presset hvidløg
1 dåse kokosmælk 
Karry 
Salt og peber 
Lidt olie. 

Tænd ovnen på 200 grader. 
Drys koteletterne med lidt karry og salt og brun dem i lidt olie. 
Put dem derefter i et ildfastfad. 
Ristet 2 tsk karry i lidt olie og ristet asparges,løg og hvidløg et par min før du tilsætte kokosmælken. 
Lad det koge op før du hælder det over kødet og stille det i ovnen ca 10-15 min og værso god der mad. 



I hele retten er der : 
1571 Kcal 
102,6 P 
124,6 F
24 K 

Jeg serveret det med blomkålsris, lidt rosiner og forårsløg. 
Peanuts kunne også ha været frækt men jeg havde desværre ikke nogle i huset.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar