torsdag den 24. april 2014

Sesambrød

Menuen i aften stod på burger så fik bikset de her Sesamboller sammen som fungeret fint som bund og top. 
Min kære mand synes dog de smagte lidt for meget af ægagtigt imens jeg godt kunne li smagen men msn kunne evt tilføre nogle tørret krydderurter ... 
Jeg lavede en hjemmelavet chilikethup til ( som du kan finde opskriften på under tilbehør ),en god hakkebøf,bacon,gedeost og salat. 
En burger var nok til at gøre mig mæt og af resterne ligger der nu en sanwich klar til frokost i morgen *s 

Sesambrød 
5 æg 
1 dl fløde 
2 dl sesammel
1 dl sesamfrø
1 dl sorte sesamfrø
1 tsk salt 
1 tsk bagepulver 
2 spsk husk 

Pisk æg og fløde sammen. Tilsæt resten og lad dejen stå i ti min imens du forvarmer ovnen til 180 grader.
Fordel dejen i 9 klatter på bagepapir og bag dem ca 20 min. 






 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar