fredag den 18. april 2014

Weindersnitzler

Her har været lidt stille på bloggen på grund af påskeferie og så at vi laver mange af de samme retter pt imens min kære mand også vender sig LCHF livet. 
Men nu vi klar igen *s 

Her forleden sat jeg manden til at tag noget hakket svin ud af fryseren men han kan åbenbart ikke kende forskel på hakket kød og så den pakke skinkesnizler han tog ud. 
Men ihvertfald rodet jeg lidt rundt på Google efter indspration og det kom der de her super lækker weindersnizler ud af. 

Weindersnizler 
500 G skinkesnizler 
75 G parmasanost 
75 G sesammel 
1 tsk salt 
1 tsk peber 
2 æg 
1 spsk fløde 

Smid paramasanosten,salt,peber og sesammelet en tur i hakkeren og hæld det ud på en stor tallerken. 
Pisk æggene og fløden sammen.
Vend derefter så kødet først i æggene og derefter i sesammelblandningen. 
Steges et par min på hver side i smør. 
Du kan evt dobbelt dyp dem så efter en tur i æggene og melen giver du dem et dyp mere i æggene og mel før du steger dem. 

Vi fik bønnefritter til. 


I får også lige et billede af de to lækkerste mænd i mit liv der samler LEGO 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar